[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j5y6xLpRwx4[/youtube]
Des d'aquest dimecres ja es pot veure a les xarxes socials el videoclip que Shakira i Ozuna van gravar íntegrament a Manresa, entre el supermercat Llobet de la Sagrada Família i la Muralla de Sant Domènec, i que, malgrat que no el cita explícitament, fa referència a un trencament que es pot relacionar fàcilment amb el seu exmarit Gerard Piqué.
Des del títol del tema, "Monotonía", fins a la tornada "no fué culpa tuya, ni tampoco mía", l'artista, amb un forat al pit i buscant el seu cor pel terra del supermercat, entre altres cites, acusa la seva exparella del trencament: "me dejaste por tu narcisismo".
Shakira i Ozuna van despertar la bogeria a Manresa el passat 10 de setembre amb el rodatge del seu videoclip, produït per Jaime de Laiguana, que va tenir diversos escenaris a la capital del Bages. El supermercat Llobet de la Sagrada Família en va ser un, però la parella d'artistes també van rodar a l'entrada del carrer Jaume I, un dels punts més cinematogràfics de la ciutat, fins ben entrada la matinada. Tot plegat entre la curiositat, els crits i la demanda d'autògrafs i fotos dels seus fans.
[noticia]105106[/noticia]
Ja es pot veure el videoclip rodat a Manresa que Shakira dedica a Piqué
L'artista apareix amb un forat al pit i buscant el seu cor metre atribueix a la "monotonia" i al "narcisisme" de la seva exparella el trencament
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
-
Publicat el 20 d’octubre de 2022 a les 07:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives