El passat divendres, dins el cicle de concerts Artés és Música, organitzat per l'Ajuntament i l'Escola de Música d'Artés, la Sala Dos de Gener va ser escenari del concert de Joana Serrat amb la banda The Great Canyoners. Va presentar el seu darrer disc, Hardcore from the heart, recentment guardonat als Premis Enderrock d'enguany com a millor disc en llengua no catalana, amb bona rebuda per part del públic assistent.
Cançons com Easy, How to make you love me o Wild Beast van omplir la sala amb la seva veu característica i la instrumentalització enèrgica de la banda, al costat d'altres temes que la cantant va interpretar sola a la guitarra.
La propera cita del cicle serà el dissabte 2 d'abril amb l'espectacle Aigua, adreçat a nadons, famílies i infants fins a 3 anys.
Joana Serrat omple la sala Dos de Gener en el seu concert del cicle Artés és Música
L'artista va presentar el seu darrer disc, "Hardcore from the heart", recentment guardonat als Premis Enderrock
ARA A PORTADA
-
Manresa impulsa un ecosistema pioner per convertir les cures en motor d'innovació i futur Pere Fontanals
-
-
El Consell Comarcal del Bages reclama inversions urgents a Rodalies i la gratuïtat de la C-16 Redacció
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 13 de març de 2022 a les 15:23
Actualitzat el 13 de març de 2022 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa de la Llum, l'Aixada i la Transéquia presenten els cartells de les edicions 2026
-
Cultura i Mitjans
La Cur(s)a del Còlera i Mateu Peramiquel omplen de vida la Festa de Sant Sebastià a Súria
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa culmina l'adequació de la tercera planta per preservar el patrimoni
