Jos Racero usa el micromecenatge per finançar el seu 1r disc

Publicat el 16 de gener de 2013 a les 18:36

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bsNrAhEFl-s[/youtube]
Videoclip 'Qué Casualidad'

El cantant bagenc Jos Racero està fent servir el micromecenatge per finançar la gravació del seu primer disc. La recaptació de diners es fa a través de la plataforma de crowdfunding "Verkami" i durant els primers dies ha funcionat prou bé ja que en només 12 dies ha recaptat més de la meitat de l'objectiu final: 3.000 euros.

El cantautor creu "que és un projecte interessant perquè té una visió diferent; aconseguim que la gent senti que forma part d'un somni, i que està contribuint a un projecte fet des del cor". Racero avança que el disc tindrà una dinàmica positiva, i lletres transformadores. A més, vol destacar, "és un projecte de bé comú, ja que tothom que hi aporta diners, rep a canvi un regal equivalent a la quantitat invertida". A partir de 10 euros ja es pot invertir a http://www.verkami.com/projects/4170

Com a reclam del projecte de recaptació, han llençat el videoclip del single "Qué Casualidad", avançament del disc que sortirà a la primavera i pel qual es fa la recaptació. La gravació del disc s'està realitzant entre Transtudio (Manresa) i Q-Studios (Madrid).