Aquest proper diumenge a les 6 de la tarda es podrà veure a la Sala Gran del Kursaal l'espectacle d'humor Pongo, una comèdia protagonitzada per les humoristes Judit Martín i Mónica Ballesteros. Un espectacle sorprenent i únic que compta amb la col·laboració del públic que, si vol, pot portar pongos de casa a partir dels quals les actrius construiran l'espectacle.
Quines històries amaguen molts dels objectes inútils que tenim a casa? Dues còmiques estimades i expertes en la improvisació presenten Pongo, una comèdia que porta més enllà el gènere de la improvisació teatral. Objectes decoratius de gust o utilitat dubtoses, presents a totes les cases, que amaguen centenars d'històries i anècdotes.
Els objectes, triats a l'atzar, faran aparèixer desenes de personatges a partir dels quals, Judit Martín i Mónica Ballesteros estiraran el fil per crear històries absolutament diferents, amb una posada en escena contemporània i sorprenent que es convertirà en un gran homenatge a tot allò inútil.
Queden molt poques entrades per veure Pongo, que tenen un preu de 20 euros (18 euros per a majors de 65 anys i Carnet Galliner, 6 euros per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
[noticia]107398[/noticia]
[naciomanresa]
Judit Martín i Mónica Ballesteros portaran diumenge al Kursaal el seu humor amb «Pongo»
Cultura i Mitjans
És una comèdia que convida el públic a portar un "pongo" de casa, i que porta més enllà el gènere de la improvisació teatral
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
08 de febrer de 2024 a
les 17:24
Actualitzat el
08 de febrer de 2024 a les
17:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
