El grup municipal de Junts a Manresa ha presentat una moció per debatre en el ple d'aquest dijous instant al govern municipal a rectificar en els canvis introduïts en la darrera edició de la Cavalcada dels Reis d'Orient i que "retrotreguin aquelles decisions de caire ideològic", restituint els símbols i nom de la Nit de Reis, que "formen part intrínseca i conformen l'imaginari dels infants de la nostra ciutat".
D'aquesta manera, la Cavalcada continua a l'agenda política manresana gairebé dues setmanes després que s'hagi celebrat. Junts considera que els canvis introduïts a la darrera Cavalcada de Reis "no han estat ben acollits per una bona part de la ciutadania", després que el govern anunciés variacions que la farien "més laica i multicultural".
Junts valora que els canvis introduïts a la rua són fruit de "decisions de caràcter polític" i no tècnic o organitzatiu. De fet, la formació considera que la voluntat de "transformar els orígens i caràcter" de la Cavalcada, segons entenen, és el que ha rebut "una crítica més contundent".
[noticia]113274[/noticia]
[noticia]113260[/noticia]
[naciomanresa]
Junts Manresa reclama el retorn a un format «no ideològic» de la Cavalcada de Reis
La formació considera que els canvis "no han estat ben acollits per una bona part de la ciutadania"
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 de gener de 2024 a
les 16:18
Actualitzat el
17 de gener de 2024 a les
16:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Zenobita publica «Lletres vives», per treballar emocions i valors a través de l'alfabet
-
Cultura i Mitjans
Obertes les inscripcions als Tallers d'Estiu de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Es busquen participants per al muntatge comunitari d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Els Premis Drac de Santpedor i Castellnou es consoliden amb 104 obres presentades
-
Cultura i Mitjans
Manresa repassa els 25 anys de trajectòria de Miriam Ponsa amb una gran exposició al Casino
-
Cultura i Mitjans
«El Pou de la gallina» lliura els Premis Oleguer Bisbal en el 39è aniversari de la revista
