Aquest dissabte 13 de novembre, a les sis de la tarda, el Nexe-Espai de Cultura de Sant Fruitós de Bages acollirà una nova proposta de la temporada d'espectacles de tardor que organitza l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament.
Amb el muntatge "Karoli, l'home roda", visitarà Sant Fruitós un dels espectacles de més èxit de la companyia Professor Karoli.
El muntatge pren com a base un personatge incombustible, el Professor Karoli, que es desplaça dins d'una roda amb motor. Combinant enginy amb la presentació d'artilugis amb rodes, monocicles alts amb cames, bicicletes nanes de 10, 20 i 30 centímetres, Karoli demostrarà la seva passió per les rodes fent el més difícil sobre rodes.
Les entrades per assistir a l'espectacle es poden adquirir de manera anticipada, al preu de 3 euros, a l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament. Els joves i jubilats també podran beneficiar-se d'aquesta tarifa reduïda.
El mateix dia de l'espectacle les entrades es posaran a la venda al Nexe, una hora abans de començar, al preu de 5 euros.
Karoli, l'home roda serà al Nexe aquest dissabte
Cultura i Mitjans
Visitarà Sant Fruitós un dels espectacles de més èxit de la companyia Professor Karoli
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
11 de novembre de 2010 a
les 18:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
