Dimarts a partir de les 6 de la tarda es posaran a la venda les entrades soles de les obres de Teatre d'aquesta temporada que formen part de l'abonament ("L'hort dels cirerers" -26 i 27 de febrer), "Pel davant i pel darrera" – 12 i 13 de març, "Gata sobre la teulada de zinc calenta" – 16 i 17 d'abril, i "Delicades" – 21 i 22 de maig. Serà a les 6 de la tarda a taquilla, per telèfon i per internet.
A més a més, es posaran a la venda dues noves funcions. Per una banda, la tercera funció de l'EntreToc "El Mètode Grönholm", pel qual hi ha pràcticament exhaurides les entrades per les dues funcions programades el 20 i 21 de febrer a les 6 de la tarda. La nova funció d'aquesta popularíssima obra de Jordi Galceran es farà el diumenge dia 20 de febrer a les 9 del vespre.
D'altra banda, demà dimarts també es posarà a la venda una nova funció de la comèdia "Pel davant i pel darrera", el dissabte dia 12 de març a les 7 de la tarda.
Els preus de les entrades soles per a totes aquestes obres de teatre que es podran veure al Kursaal aquesta temporada és de 25 euros (20 amb el Carnet del Galliner).
Kursaal programa noves funcions de «Pel davant i pel darrera» i «El mètode Grönholm»
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2011 a les 14:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa