El Kursaal ha progamat una nova funció de 'La gran ilusión' del Mag Antonio Díaz (El Mago Pop), que es podrà veure al Kursaal el dissabte, 1 de novembre a les 12h, a més a més de les dues sessions programades a les 18 h i a les 21 h del mateix dia; i que ja estan pràcticament exhaurides. Les entrades per aquesta tercera funció es posaran a la venda avui dimecres a partir de les 18h a taquilles i per internet (www.kursaal).
Amb aquest muntatge tornarà a Manresa la gran revelació de la màgia actual, el mag Antonio Díaz, creador del televisiu 'Mago Pop', Premi Nacional de Màgia i guanyador del premi del Públic a la Mostra de Teatre Infantil i Juvenil d'Igualada. L'any passat, el teatre Conservatori va acollir dins del cicle Platea Jove 'La asombrosa historia de Mr. Snow', protagonitzada també per Díaz, amb el qual ja va deixar impressionat tot el públic.
'La gran ilusión' espectacle en resposta a les peticions del Consell d'Infants
El Galliner ha programat aquest espectacle per donar resposta a les conclusions del Consell dels Infants, un òrgan de participació de l'Ajuntament de Manresa format per nens i nenes de 5è i 6è de Primrària, que durant aquest curs ha treballat els seus gustos i consums culturals, els diferents tipus d'espectacles que existeixen mitjançant estadístiques i enquestes. Durant aquest curs, els alumnes també han après a interpretar els resultats i han dissenyat dos qüestionaris, un adreçat a les famílies i l'altre adreçat a l'alumnat de 5è i 6è de primària i, finalment, les conclusions claus de l'estudi són que el que més agrada al públic d'aquesta edat són els espectacles de màgia i circ, i que els volen venir a veure el Kursaal, en dissabte a la tarda.
'La gran ilusión' és un espetacle amb grans dosis de comicitat i interacció del protagonista amb el públic. Imagineu-vos diversos espectadors que són triats a l'atzar llançant diverses pilotes al públic per establir que el que viuran serà únic, original i momentani i tot l'auditori serà testimoni d'il·lusions impactants i jocs de mans mai vistos. L'èxit, la sorpresa i la perplexitat estan assegurades a través de manipulacions, màgia visual, màgia de prop, grans il·lusions i teletransportacions impossibles. Amb aquest show, que ha omplert a vessar els escenaris de Barcelona, Antonio Díaz ens demostra que és un il·lusionista extraordinari que fa gaudir a petits i grans.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet. El preu de les entrades serà de 15 euros, 12 euros amb el Carnet del Galliner, menors de 25 anys i majors de 65 anys.