L'animació va omplir el centre urbà de Súria diumenge amb motiu de la celebració de la 21a Fira de Nadal i de la 3a Fira d'Entitats. La novetat d'enguany ha estat la transformació de la travessia principal de la vila en zona de vianants entre la plaça de Sant Joan i la plaça de la Serradora.
La celebració de les dues fires es va desenvolupar al llarg del matí i del migdia, amb comerços oberts, jocs i tallers per als infants, la visita del Patge Reial, inflables, actuacions al carrer, activitats de suport a La Marató de TV3 i parades de les següents entitats: Càritas Parroquial, Casal de la Dona, colla castellera Salats, Comissió de Caramelles, Penya Blaugrana i Súriagats.
Amb motiu de la Fira de Nadal i la Fira d'Entitats, els Geganters i Grallers del Poble Vell van fer una cercavila pel centre urbà. La Societat Coral La Llanterna també hi va oferir una cantada de nadales.
La Fira de Nadal de Súria és organitzada per la Unió de Botiguers, dins de les activitats de Súria Punt Comercial.
L'acte de cloenda va consistir en el lliurament dels premis del 3r concurs d'ambientació nadalenca de balcons, finestres i façanes, que va anar a càrrec del regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sala, i de la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella.
En el transcurs de l'acte de cloenda, el regidor de Promoció Econòmica va agrair la participació de les persones i entitats que van fer possible la celebració d'aquestes noves edicions de la Fira de Nadal i de la Fira d'Entitats.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2017 a les 21:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Santpedor estrena «La Tarda», un magazín mensual per recuperar la ràdio local
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura Cal Comadran, el nou equipament cultural que recupera el llegat tèxtil
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
-
Cultura i Mitjans
Cancel·lades les funcions del 26 i 27 de desembre de la Nit Viva de Fonollosa i del Pessebre Vivent del Bages
-
Cultura i Mitjans
La Buresa recupera l'esplendor modernista amb la façana restaurada i els pinacles
