L'Estany celebrarà aquest dimecres, dia de la Puríssima, la 28a edició de la seva Fira, amb el gruix important d'actes de la celebració. Aquest diumenge i dilluns ja s'han portat a terme alguns actes previs.
De les 9 del matí a les 2 del migdia, tindrà lloc la Fira d'Artesans i el Concurs de pintura ràpida, que celebra 50 anys. A les 10 del matí, i fins a l'1 del migdia, restarà oberta l'exposició col·lectiva 7 Mirades 7 a la sala polivalent de la Casa de Cultura. En el mateix horari també s'exposaran, al sobreclaustre del Monestir, les obres premiades en edicions anteriors del Concurs de pintura ràpida. El claustre del Monestir de Santa Maria de l'Estany tindrà matinal de portes obertes.
A la zona esportiva hi haurà campionat de paintball. Al carrer Dr. Vilardell, hi haurà jocs gegants de fusta. Al carrer de l'Esport i de l'Escola arribaran vehicles dels diversos cossos policials i d'emergències. També hi haurà tirada de bitlles catalanes a la Pista Vella, trobada de plaques de cava a la plaça Major i visita al claustre del Monestir en realitat virtual al Centre de Visitants.
De 12 a 1 del migdia, se servirà Escudella de Castellterçol a 1 euro el bol a favor de la Marató de TV3. A 3/4 de 2 del migdia es llegirà el veredicte del concurs de Pintura ràpida a la plaça del Monestir, i ja a la tarda, a 2/4 de 7, al Local Social Cine, hi haurà ball de Fira amb el Duet Ària.
La 28a Fira de l'Estany arriba per la Puríssima
Cultura i Mitjans
El poble del Moianès celebrarà aquest dimecres el gruix d'actes
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
07 de desembre de 2021 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
-
Cultura i Mitjans
«Bolangera llarga», de l'Esbart Maragall, s'endú el Premi Delfí Colomé de dansa popular
-
Cultura i Mitjans
Els espectacles de música inicien la 29a Fira Mediterrània de Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal obre una nova tanda d'entrades per veure el Mic després d'exhaurir-ne quatre sessions
-
Cultura i Mitjans
La Fira de la Coca i el Mató de Monistrol amplia l'espai i s'avança al divendres
