Un moment de la 2a Marató de contes de Sant Vicenç. Foto: AjSVC
Durant tot el matí de divendres, carrers i places de Sant Vicenç s'han convertit en escenaris per explicar contes als més menuts. Totes les escoles del municipi, l'institut, la biblioteca i l'escola de música han participat en una activitat organitzada conjuntament sota el paraigua del Pla Educatiu d'Entorn del Bages sud.
Pares i mares, mestres, professors i alumnat han estat narradors d'històries de tota mena. La coral de l'Institut Castellet i alumnes de l'escola de música hi ha afegit la part musical. A l'ambient habitual als carrers en un dia de mercat, s'hi han afegit corrues de nens i nenes que sortien de les escoles per participar de la festa. Aquesta ha estat la segona edició d'una marató de contes que va néixer l'any passat amb molta força i que busca la continuïtat.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2011 a les 17:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa