Formar paraules a partir d'unes determinades lletres, trobar un codi amagat en una pancarta amb uns prismàtics des de la Torre de Santa Caterina, fer unes jugades de rugby, resoldre un enigma en un room escape, superar unes proves de crossfit o travessar el Parc de l'Agulla amb caiac, i fer-ho en el mínim temps possible, ha estat el repte que els participants a la 3a edició de la Manresa Express han hagut de superar aquest dissabte, 4 de juny. Unes proves que eren desconegudes per als participants en el moment de fer la inscripció, igual que la seva ubicació. De fet, fins que no se superava una prova no es podia conèixer la ubicació de la prova següent.
Una bona colla d'equips es varen inscriure a aquesta aventura, fins a esgotar les 15 places disponibles. I al final tots 15 equips han aconseguit completar el recorregut i les proves. Els primers en fer-ho ha estat l'equip format per Ferran Renalias i Xavier Juan, seguits per Rémi Gontié i Joan Franch –en segona posició- i per Sandra Rodríguez i Gemma Boix -en tercer lloc-.
La Manresa Express és una cursa per parelles que s'inspira en el programa televisiu Peking Express, però que s'ha adaptat incorporant, en un recorregut secret, una sèrie de proves que combinen l'enginy, l'habilitat i la concentració, fins arribar a la meta final.
La Manresa Express està organitzada pel Casal de Joves La Kampana i el CAE i en aquesta edició ha comptat amb un nombre molt important d'entitats col·laboradores: L'Antic - Centre històric Manresa, l'Ajuntament de Manresa, la els Batrakes, els Tabalers de Xàldiga, Centre Excursionista de la Comarca del Bages, Moe's Bar, Manresa Rugby Club, Manrussia Van del Pal, Room 5 CrossFit i Secret Room Scape. També hi ha hagut prop d'una quinzena de persones que voluntàriament han format part de l'equip organitzador.
La 3a Manresa Express posa a prova la rapidesa i l'enginy dels participants
La prova ha constat d'un recorregut secret amb proves d'habilitat i enginy per diferents indrets de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2016 a
les 20:46
Actualitzat el
04 de juny de 2016 a les
20:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria reivindica el seu patrimoni geològic amb una ruta nocturna pel Geoparc
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presentarà dimecres una tardor amb més de 70 propostes culturals
-
Cultura i Mitjans
Les colles bastoneres de Castellbell i Rajadell participen en una trobada internacional a Portugal
-
Cultura i Mitjans
Òmnium i l'Ajuntament de Manresa reclamen reforçar el català a l'escola i l'esport
-
Cultura i Mitjans
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa debatrà els reptes d'una Catalunya de 10 milions
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebrarà la festa final del Pla Educatiu d'Entorn amb activitats obertes
