La biblioteca de Navarcles està treballant per establir els protocols i les mesures de seguretat, seguint totes les indicacions tècniques i legals que es van publicant, que li permeti poder començar a donar alguns serveis presencials.
Mentrestant, però, no ha deixat de programar activitats virtuals: hores del conte, alguns clubs de lectura, concretament el de joves, guiat per Xavier Mas Craviotto, el d'adults de novel·la guiat Ignasi Puig i els tallers de lectura dramatitzada dels divendres guiats per Josep Capalvo i tota mena de concursos i premis via xarxes, entre ells un premi de microrelats.
Les properes activitats a la Biblioteca seran aquest dijous a les 11 del matí, amb el conte virtual, via l'instagram live de la biblioteca, i dimarts, 26 de maig, amb el club de lectura a l'entorn de l'any Carner, on es comentarà un petit recull de poemes. A qui li interessi participar cal que es posi en contacte amb la biblioteca: b.navarcles.sv@diba.cat per tal de passar-li l'enllaç i la tria de textos.
La biblioteca ha posat també a disposició dels lectors una finestra oberta virtual per a comentar tràmits i gestions diversos, des d'aclariments del funcionament de préstec virtuals ebiblio fins a qualsevol altra cosa, en hores concertades: https://meet.jit.si/BibliotecadeNavarcles.
La biblioteca de Navarcles organitza un conte virtual i un club de lectura a l'entorn de l'any Carner
L'equipament treballa per poder obrir en breu
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
Publicat el 13 de maig de 2020 a les 18:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
-
Cultura i Mitjans
El documental iranià «Put your soul on your hand and walk» triomfa al Festival Clam 2025
