La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages se suma un any més a la iniciativa Lletres i vins, d'apropament de la cultura del vi a les biblioteques, organitzant una tertúlia literària amb el col·lectiu Lola Palau i la xerrada Vinèfils: el vi a la gran pantalla a càrrec de Mireia Iniesta.
La primera proposta, la tertúlia literària, versarà sobre el llibre Dies de roses i vi, un recull de catorze contes que fan un homenatge al món del vi on cada relat parteix d'una varietat distinta de raïm, que és la font d'inspiració per a cadascun dels narradors que s'apleguen en aquest col·lectiu literari, format per catorze narradores i narradors consolidats de casa nostra, entre ells el santfruitosenc David Clusellas. Aquesta proposta es farà aquest dijous a 2/4 de 8 del vespre.
La segona activitat, que es durà a terme el dissabte a les 12 del migdia, serà una xerrada a càrrec de la Mireia Iniesta, crítica de cinema i especialista en cinema fet per dones que presentarà Vinèfils: el vi a la gran pantalla.
Ambdues propostes són gratuïtes i comptaran amb un tast de vins del celler Mas de Sant Iscle.
La Biblioteca de Sant Fruitós organitza dos actes en el marc del projecte Lletres i vins
El col·lectiu Lola Palau i la crítica de cinema Mireia Iniesta seran els protagonistes d'aquestes propostes culturals
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2023 a
les 21:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La consellera de Cultura visita L'Art de Viure d'Ampans a Manresa i destaca la dignitat del projecte
-
Cultura i Mitjans
Jordi Robirosa serà el pròxim convidat del cicle Pessics de vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Més de 200 alumnes competeixen a Manresa a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
-
Cultura i Mitjans
Finalitzen les obres de restauració de les façanes nord i est del Castell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp dirigeix «Llach - Gener 76» al Palau de la Música amb la Coral Escriny i Santi Arisa
-
Cultura i Mitjans
La Fira Mediterrània compensa la petjada de carboni amb la millora ambiental de centres socials
