La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages se suma un any més a la iniciativa Lletres i vins, d'apropament de la cultura del vi a les biblioteques, organitzant una tertúlia literària amb el col·lectiu Lola Palau i la xerrada Vinèfils: el vi a la gran pantalla a càrrec de Mireia Iniesta.
La primera proposta, la tertúlia literària, versarà sobre el llibre Dies de roses i vi, un recull de catorze contes que fan un homenatge al món del vi on cada relat parteix d'una varietat distinta de raïm, que és la font d'inspiració per a cadascun dels narradors que s'apleguen en aquest col·lectiu literari, format per catorze narradores i narradors consolidats de casa nostra, entre ells el santfruitosenc David Clusellas. Aquesta proposta es farà aquest dijous a 2/4 de 8 del vespre.
La segona activitat, que es durà a terme el dissabte a les 12 del migdia, serà una xerrada a càrrec de la Mireia Iniesta, crítica de cinema i especialista en cinema fet per dones que presentarà Vinèfils: el vi a la gran pantalla.
Ambdues propostes són gratuïtes i comptaran amb un tast de vins del celler Mas de Sant Iscle.
La Biblioteca de Sant Fruitós organitza dos actes en el marc del projecte Lletres i vins
Cultura i Mitjans
El col·lectiu Lola Palau i la crítica de cinema Mireia Iniesta seran els protagonistes d'aquestes propostes culturals
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
24 de gener de 2023 a
les 21:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
