La Biblioteca Municipal Pare Ignasi Casanovas de Santpedor ha rebut 41.095 visites aquest 2023, un 44% més que l'any anterior, que en va rebre 28.519. A aquest augment del flux de persones que han visitat l'equipament s'hi suma l'augment dels préstecs que s'ha incrementat un 10%.
L'any 2022 es van fer 36.060 préstecs i aquest 2023 se n'han fet 39.543. Això es tradueix en una mitjana d'uns 5,2 préstecs per habitant aquest 2023, 0,5 punts més que l'any passat.
A banda dels serveis comuns de préstec i informació, la Biblioteca també ha organitzat 166 activitats que han arribat a més de 3.119 persones usuàries. Entre les activitats, s'hi troben els clubs de lectura de llibres, les exposicions o les hores del conte dels dissabtes, entre altres.
[naciomanresa]
La Biblioteca de Santpedor ha rebut un 44% més de visites aquest 2023
També s'hi suma l'augment dels préstecs que s'ha incrementat un 10%
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2024 a
les 13:25
Actualitzat el
03 de febrer de 2024 a les
13:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«El llibre de la selva» arriba a Sant Fruitós amb una proposta familiar plena de ritme
-
Cultura i Mitjans
Meandre encetarà diumenge una nova temporada dels Contes a l'Anella Verda
-
Cultura i Mitjans
Jaume Clotet presenta a Salelles la seva nova novel·la «L'espasa del rei»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós impulsa un taller gratuït d'arròs a la Fundació Alícia aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
El 3/4 de música portarà a Manresa un viatge sonor pels Estats Units d'Amèrica amb Acant Quartet
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori acull un viatge per la música antiga amb L'Incantari aquest diumenge
