La biblioteca municipal del Pont de Vilomara i Rocafort acollirà el proper dijous a les 6 de la tarda la inauguració de l'exposició pictòrica Si no fos per tu, amb obres especialment pensades contra la violència masclista. L'exposició es podrà visitar en horari de biblioteca fins a final de novembre.
Els artistes que hi exposen les seves obres són Celia Merino, Greta Riera, Luís de la Torre, Maribel Risquete, Mercè Bustos, Neus Suárez, Nieves Urango, Teresa Martínez i Yolanda Ubango.
La Biblioteca del Pont acull una exposició de pintures contra la violència masclista
Dijous s'inaugurarà "Si no fos per tu" que es podrà visitar fins a final de mes
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2021 a
les 16:57
Actualitzat el
09 de novembre de 2021 a les
17:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa tancarà els actes de l'Orgull LGTBI+ amb una gran festa al Pati del Casino
-
Cultura i Mitjans
El documental sobre els 50 anys de vida escènica de Manresa ja es pot veure a internet
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa un pla per reforçar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Manresa immortalitza Mercè Angla i Jaume Casacuberta en el nomenclàtor de la ciutat
