La 5a edició d'Art en Cicle - Festival d'Arts Escèniques de Súria va acabar diumenge amb un concert de la cantant barcelonina Berta Sala i l'espectacle familiar Papirus de la companyia Xirriquiteula Teatre. Enguany, Art en Cicle ha ofert quatre espectacles, mantenint l'objectiu de contribuir a la dinamització cultural de la vila amb artistes i actuacions destacades en petit format.
Aquesta nova edició d'Art en Cicle ha estat organitzada pel Foment Cultural i l'àrea de Cultura de l'Ajuntament de Súria, amb el suport de la Diputació de Barcelona i del departament de Cultura de la Generalitat.
La programació de la 5a edició d'Art en Cicle va començar el passat diumenge 24 d'abril al Poble Vell amb tres peces de microteatre del Festival Píndoles. La plaça Major del Poble Vell també va acollir l'espectacle de cuplet i revista Parné de l'artista guissonenca Glòria Ribera, que va tenir lloc diumenge 8 de maig.
Els dos darrers espectacles d'Art en Cicle han tingut lloc al Teatre del Foment Cultural. El concert de Berta Sala s'havia de fer inicialment a la plaça Major del Poble Vell, però va ser traslladat a causa de les previsions d'altes temperatures. Entre els músics que acompanyaven la cantant barcelonina es trobaven els suriencs Jordi i Josep Junyent.
La cinquena edició d'Art en Cicle de Súria acaba amb música i un espectacle familiar
Enguany, el cicle ha ofert quatre espectacles, mantenint l'objectiu de contribuir a la dinamització cultural de la vila
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de maig de 2022 a
les 22:43
Actualitzat el
24 de maig de 2022 a les
12:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
«12 sense pietat» arriba a Fals amb una intensa reflexió sobre la justícia
-
Cultura i Mitjans
«Manresa, espais perduts 2»: Francesc Comas amplia la mirada sobre la memòria urbana
