L'acte de cloenda del Cuida't, la mostra de la salut i el benestar que s'ha celebrat aquest dissabte i diumenge al Palau Firal de Manresa, ha posat de manifest la solidaritat d'organitzacions del territori en la lluita contra el càncer. En nom del futbol base del Centre d'Esports Manresa, Dani Fernández, ha avançat que el 28 de maig, coincidint amb la festa anual que aplega esportistes i familiars, es farà una acapte per al servei d'Oncologia d'Althaia. Per la seva banda, Avel·lí Garcia, dels Mossos d'Esquadra, ha recordat l'espectacular evolució que ha tingut la caminada solidària que organitzen entre Manresa i Montserrat per recaptar fons contra el càncer que es lliuren als hospitals de Manresa, Vic, Igualada i Berga.
Al mateix acte, el Dr. Jesús Montesinos de la Fundació Althaia ha explicat les noves tendències que hi ha en l'oncologia, més enllà de les proves diagnòstiques i els tractaments de quimioteràpia i de radioteràpia. La voluntat dels professional és tractar problemes associats a la malaltia i assolir un major benestar dels malalts. Ha posat de manifest la importància de l'exercici físic i, en aquest sentit, ha esmentat els bons resultats que s'obtenen a través de la marxa nòrdica. També s'obtenen beneficis en tractaments dermatològics i altres teràpies com el mindfunless.
La regidora de Sanitat de l'Ajuntament de Manresa, com la resta d'integrants de la taula de cloenda, han tingut paraules de lloança envers el Cuida't, una mostra que aplegat molts visitants que han pogut conèixer els serveis i productes dels 68 expositors, així com participar en els múltiples tallers, xerrades i altres activitats que s'han fet durant els dos dies.
La cloenda del Cuida't mostra la cara més solidària de la lluita contra el càncer
Cultura i Mitjans
Durant dos dies la mostra del benestar i salut que s'ha celebrat al Palau Firal de Manresa ha tornat a ser un èxit de visitants
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
13 de març de 2016 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
