El proper dijous 11 d'agost, a les 9 del vespre, Cardona serà l'espai musical escollit per celebrar el Festival de l'Acadèmia Internacional de Música de Solsona (AIMS). L'esdeveniment constarà d'un concert a càrrec d'alumnes guanyadors del concurs de l'AIMS 2022 acompanyats pel quintet de professors format per Simone Zgraggen i Bjargey Birgisdóttir al violí, Laure Gaudron a la viola, Peter Thiemann al violoncel, i Christoph Rahn al contrabaix. El concert tindrà lloc a la col·legiata de Sant Vicenç.
Les entrades tenen un cost de 15 euros i es podran adquirir a taquilla una hora abans de l'espectacle o a través d'aquest web. Els menors de 18 anys tenen l'entrada gratuïta.
Aquesta és la dotzena edició que l'AIMS passa per la vila ducal, una oportunitat per gaudir d'aquestes peces de música clàssica. L'Acadèmia compta amb 60 alumnes d'una vintena de nacionalitats diferents i una desena de professors de reconeguda trajectòria professional.
[noticia]104686[/noticia]
[noticia]104682[/noticia]
La col·legiata de Sant Vicenç de Cardona acull el 21è Festival AIMS
Les entrades es poden adquirir online o a taquilla una hora abans de l'espectacle, que tindrà lloc aquest dijous que ve
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2022 a
les 11:42
Actualitzat el
06 d’agost de 2022 a les
12:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una xerrada al Casino posarà el focus en la crisi de Renfe i el servei a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El celler Abadal celebrarà la cinquena edició de l'Abadal Music Fest amb tres nits de concerts
-
Cultura i Mitjans
Rajadell recopila la seva història en un llibre de fotografies antigues del municipi
-
Cultura i Mitjans
Les Caramelles ompliran de música els carrers de Sant Fruitós per Pasqua
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Rams dona el tret de sortida a la setmana de Caramelles a Súria
-
Cultura i Mitjans
Més de 140 professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
