[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=1jYc6zlFjgU[/youtubedestacat]
La Sala Gran del Kursaal acollirà en tres funcions aquest cap de setmana (dissabte a 2/4 de 6 de la tarda i a les 8 del vespre i diumenge a les 6 de la tarda) la comèdia The party' de Sally Potter que dirigeix Sergi Belbel amb un repartiment integrat per Àngels Gonyalons, Lluís Soler, Jordi Díaz, Carme Pla, Biel Duran, Laura Porta i Marta Ribera.
A The party, Janet ha organitzat una petita festa per celebrar el seu nomenament com a Ministra de Sanitat britànica. A l'esdeveniment hi assisteixen la seva amiga April i el seu marit alemany, que s'autodefineix com a remeier espiritual; la professora Martha amb la seva parella, Jinny, un xef de renom, i una companya de feina, Marianne, amb el seu marit, el banquer Tom.
El que comença sent una celebració amistosa, acaba de la manera més inesperada a mesura que els convidats revelen notícies sorprenents.
A hores d'ara, queden poques entrades per assistir a alguna de les funcions de The party d'aquest cap de setmana al Kursaal. Les entrades tenen un preu de 28 euros (26 euros per a majors de 65 anys, carnet Galliner i 6 euros per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.
[naciomanresa]
La comèdia «The party» arriba al Kursaal en tres funcions i les entrades gairebé exhaurides
Cultura i Mitjans
El muntatge dirigit per Sergi Belbel i amb un repartiment de luxe es representarà aquest cap de setmana a l'escenari manresà
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
15 de febrer de 2024 a
les 19:54
Actualitzat el
15 de febrer de 2024 a les
20:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
-
Cultura i Mitjans
«Bolangera llarga», de l'Esbart Maragall, s'endú el Premi Delfí Colomé de dansa popular
-
Cultura i Mitjans
Els espectacles de música inicien la 29a Fira Mediterrània de Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal obre una nova tanda d'entrades per veure el Mic després d'exhaurir-ne quatre sessions
-
Cultura i Mitjans
La Fira de la Coca i el Mató de Monistrol amplia l'espai i s'avança al divendres
