La temporada cultural a l'Auditori Valentí Fuster de Cardona, amb el programa anual Batecs Culturals, tancarà amb l'espectacle còmic de Charlie Pee, una de les còmiques més representatives de la nova onada de comèdia nacional, i que presenta Mamasita, la seva primera hora d'Stand Up.
La còmica catalana Charlie Pee, coneguda per ser una de les presentadores de L'última hora de Catalunya Ràdio, i guionista de coses com La Resistencia o la sèrie Drama; després de vuit anys fent Stand Up en què destaquen els seus monòlegs a Comedy Central, Las que faltaban, Phi Beta Lambda o a TV3, ens presenta la seva primera hora en què es riu de les misèries més absolutament terribles que li han passat al llarg de la vida.
L'espectacle tindrà lloc el proper dissabte 14 d'octubre, a les 8 del vespre, a l'Auditori de Cardona. Les entrades, que tenen un cost de 7 euros, es poden adquirir en línia a aquest enllaç.
La còmica Charlie Pee porta a l'Auditori de Cardona el seu darrer espectacle «Mamasita»
Serà el dissabte 14 d’octubre al vespre. i ja es poden adquirir les entrades en línia
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2023 a les 10:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Armats de Manresa participaran a la Trobada d'Armats de Catalunya
-
Cultura i Mitjans El CNL Montserrat arriba a les 378 parelles lingüístiques durant el 2024
-
Cultura i Mitjans La Plataforma per la Llengua de Manresa organitza una xerrada aquest dijous
-
Cultura i Mitjans La llibreria Poques Paraules convoca un concurs de narracions orals