La sala gran del Kursaal acollirà aquest dimecres, 12 d'octubre a les 6 de la tarda, la companyia de teatre gestual Yllana amb Greenpiss, una divertidíssima sàtira sobre l'ecologia, el futur del nostre planeta i la supervivència de la nostra pròpia espècie.
L'escalfament global, l'ús abusiu dels plàstics, el consumisme desenfrenat, la desaparició de milers d'espècies d'animals i la possible extinció de la nostra pròpia espècie, són el punt de partida d'aquesta nova bogeria teatral d'Yllana.
Quatre actors en estat de gràcia representaran una infinitat de personatges, des de polítics a pingüins, per tractar un tema d'actualitat de la nostra societat i al qual la companyia madrilenya ofereix una recepta clara per combatre'l: humor àcid i corrosiu que no deixarà ningú indiferent.
La companyia Yllana, ja coneguda pel públic manresà amb espectacles com 666, Brokers, Zoo, Pagagnini, Gagfather, Chefs, torna ara amb aquest muntatge ple d'humor.
Les entrades per veure Greenpiss tenen un preu de 18 euros (15 euros per a majors de 65 anys i carnet del Galliner i 10 euros menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TX1g9yqYt4k[/youtube]
La companyia Yllana tornarà al Kursaal aquest dimecres amb «Greenpiss»
Encara queden entrades per veure aquesta sàtira sobre l'ecologia i el futur del planeta
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 10 d’octubre de 2022 a les 21:22
Actualitzat el 10 d’octubre de 2022 a les 21:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC