Cineclub programa aquest diumenge, 27 de gener, a 2/4 de 7 de la tarda, a la sala petita del Kursaal, la pel·lícula de Werner Herzog "La cueva de los sueños olvidados". L'entrada costa 5 euros.
Werner Herzog va aconseguir accés exclusiu per filmar dins de la cova de Chauvet al sud de França, on va poder filmar les creacions pictòriques més antigues del món en el seu entorn natural. La cova està considerada com un dels més grans tresors de la humanitat: és una galeria d'art natural.
«La cueva de los sueños olvidados» a Cineclub
Cultura i Mitjans
Aquest diumenge a les 18.30 a la sala petita del Kursaal
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
25 de gener de 2013 a
les 13:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
