Una part de la mostra gastronòmica. Foto: Joan Fernandez
Món Sant Benet estrena aquest Nadal un ampli ventall de possibilitats per assaborir la millor cuina. Per celebrar com s'escau aquestes festes, Món Sant Benet presenta una campanya conjunta dels seus tres restaurants, que inclou els àpats de les festes nadalenques i també, per primera vegada, un servei d'àpats per emportar (“càtering”) els dies de Nadal, Sant Esteve i Cap d'Any, amb la mateixa garantia de qualitat i creativitat que s'ofereix als restaurants.
Una carta de plats de restaurant, per menjar a casa
Per als dies de Nadal i Sant Esteve, Món Sant Benet ha preparat una carta de menjar per emportar que inclou, a escollir, quatre aperitius, quatre primers, quatre segons i quatre postres. No hi falten ingredients típics de Nadal, com una broqueta de carn d'olla, canelons de l'àvia, diversos plats de carn i peix i fins i tot selecció de torrons i neules. Per al dia de Cap d'Any, s'ha ideat un menú únic, format per aperitius, primers, segons i postres.
S'han concebut receptes que es puguin transportar amb facilitat i també que no comportin feina, més enllà d'escalfar-les a casa. Per això, també s'ha dissenyat tot un sistema de packaging per tal de conservar al màxim els aliments des de Món Sant Benet fins a casa dels comensals.
Igualment, l'equip de xefs de Món Sant Benet ha elaborat un petit vídeo en què mostra breument la preparació de cadascun dels plats, per tal que, un cop a casa, el client pugui seguir les instruccions, molt senzilles, i que cadascun dels plats arribi a la taula exactament igual com si sortís de la cuina del restaurant. El vídeo es podrà consultar a través de You tube i es penjarà els propers dies a la pàgina web de Món Sant Benet.
Les comandes s'han de realitzar preferiblement amb antelació. La recollida es realitzarà abans de la 1 del migdia els dies de Nadal i Sant Esteve, i abans de les 8 del vespre el dia 31.
Un ampli ventall de possibilitats gastronòmiques
Una altra possibilitat per gaudir de la millor cuina creativa és fer els àpats nadalencs als tres restaurants de Món Sant Benet: La Fonda, Món i Angle. Els xefs de tots tres establiments han concebut amb il·lusió una proposta d'alçada, per tal que els comensals puguin gaudir de la millor gastronomia de casa nostra.
Igualment, l'Hotel Món ha creat un paquet especial de Cap d'Any, amb allotjament i sopar per gaudir de la festa fins a la matinada. D'altra banda, s'ha de destacar que La Botiga de Món Sant Benet ha preparat especialment diversos lots per regalar, i disposarà de torrons i neules artesanes fetes a la cuina de Sant Benet. El dia 31 de desembre, la Botiga romandrà oberta fina a les 8 del vespre.
La cuina de Món Sant Benet, a l'abast i per emportar
Els tres restaurants de Món Sant Benet presenten la seva oferta gastronòmica per menjar a casa
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de desembre de 2010 a les 17:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
