La dansa celebra el seu dia a Manresa sortint al carrer

Publicat el 15 de maig de 2010 a les 22:58

Nomrós públic ha seguit les interpretacions. Àlex Gómez Ribera

La dansa ha deixat aquest dissabte les sales d'assaig per mostrar-se, sense complexos i amb molta varietat, a l'aire lliure. Una decisió que va estar acompanyada pel públic i per el bon temps. Una jornada que, des de fa uns anys, a través de l'associació Bagesdansa i l'Ajuntament de Manresa, es celebra a la ciutat el dia de la Dansa.
 
Aquest any el programa d'actes previst es centrava en les actuacions, a l'escenari de la plaça Sant Domènec, dels més petits de les escoles de dansa de Manresa i el Bages, el taller de dansa tradicional, organitzat per l'Esbart Manresà, per ensenyar el ball pla del Rossinyol i la Bolangera i l'actuació, de nou a la plaça Sant Domènec, dels grups més grans o juvenils de les escoles de dansa.
 
El recital de dansa d'ahir a la tarda, a la plaça Sant Domènec, va ser un dels actes més seguits. Un espectacle de gairebé dues hores per on van passar una gran quantitat d'alumnes de les escoles que van mostrar algunes de les coreografies treballades. Una mostra que va certificar la tradició i el seguiment que té l'ensenyament de la dansa a la comarca. Les escoles que van participar en aquestes actuacions van ser l'escola de dansa Roser, de Manresa, l'escola de dansa Maria Cinta, de Súria, l'escola de dansa Olga Roig, de Manresa, l'Escola de dansa Julieta Soler, de Manresa, Tot dansa, de Sallent, el Ballet jove de Manresa, l'escola de dansa Margarita, de Sant Vicenç de Castellet i l'escola de dansa Grand Allegro, de Santpedor.

Galeries de Fotos d'anys anteriors: Dia de la dansa 2009 (Àlex Gómez Ribera)