La dissenyadora i il·lustradora surienca Coaner Codina i Pich va oferir dijous passat una xerrada a la Biblioteca Pública, dins de les activitats del programa Súria Municipi Lector. La sessió formava part d'un cicle de trobades amb autors, que s'han desenvolupat als centres d'ensenyament de la vila, també dins del mateix programa.
Més d'una trentena de persones va participar en l'acte, organitzat per l'Escola Municipal de Formació d'Adults i la Biblioteca Pública amb el suport de l'Ajuntament de Súria i la Diputació de Barcelona.
Després d'unes paraules de benvinguda de la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella, la dissenyadora surienca va parlar de la seva trajectòria en els àmbits del grafisme i la il·lustració, destacant la realització de l'actual imatge gràfica de les Caramelles de Súria i les il·lustracions del llibre "En Sebastià i el mar" de Caterina Pérez i dels reculls "Batiscaf al mar" i "Batiscaf als núvols". Un dels contes d'aquest darrer llibre, publicat recentment, és original de l'autor surienc Roc Esquius.
El programa Súria Municipi Lector es proposa fomentar la lectura a totes les edats, especialment entre els escolars. Les seves activitats compten amb la participació de l’Ajuntament, les escoles Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Fedac-Súria, Institut Mig-Món i Escola Municipal de Formació d’Adults, a més de les respectives AMPA i de la Biblioteca Pública, que n’assumeix una tasca de coordinació.
En el conjunt de Catalunya, el programa Municipi Lector és promogut pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCat), amb el suport del departament de Cultura de la Generalitat.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2018 a les 19:59
Actualitzat el 12 de juny de 2018 a les 20:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri