L'Ajuntament d'Artés ha convocat un concurs per a la creació d'un logotip representatiu per a la Festa de la Verema del Bages. Per participar-hi cal ser major de 16 anys i presentar un sol logotip original i inèdit.
El disseny ha de ser representatiu de l'esdeveniment i, per extensió, de la cultura vitivinícola del territori. Es pot elaborar en qualsevol tècnica, però es demana que tingui possibilitats de reproducció en qualsevol suport sigui digital o material. Les bases completes es poden consultar al web de l'Ajuntament. S'atorgarà un únic premi dotat amb 450 euros.
La Festa de la Verema del Bages se celebra anualment al municipi el primer cap de setmana d'octubre amb la participació de tots els cellers i elaboradors de la DO Pla de Bages i esdevé un autèntic homenatge a la cultura de la vinya del vi. Després de 26 edicions, els organitzadors han cregut oportú renovar la imatge per adaptar-la als nous temps.
La comissió està formada per representants de l'Ajuntament d'Artés, la DO Pla de Bages, els cellers del municipi, la Ruta del Vi de la DO Pla de Bages, la Confraria de Vins del Bages i la Unió de Botiguers d'Artés.
La Festa de la Verema del Bages obre concurs de disseny per a la creació d'un nou logotip
Cultura i Mitjans
El disseny ha de ser representatiu de l'esdeveniment i, per extensió, de la cultura vitivinícola del territori
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora sis obres de l'artista manresà Josep Closas Piñot
-
Cultura i Mitjans
Les Festes de Viserta de Monistrol estrenaran uns titelles sobre els gegants
-
Cultura i Mitjans
La Festa Gran del barri Saldes-Plaça Catalunya omplirà el cap de setmana d'activitats
-
Cultura i Mitjans
David Closes presentarà el projecte del carrer Guimerà a L'Hora del Pati del COAC
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa dedicarà les Vesprades d'estiu al llegat d'Antoni Gaudí
-
Cultura i Mitjans
La Gresca a la Fresca omplirà Sallent de música, cinema i concerts durant tot el juliol
