El passat dissabte, Sant Fruitós va celebrar la tercera edició de la Festa del Comerç organitzada per Sant Fruitós Comerç Actiu amb la participació de 25 establiments al Cobert de la Màquina del Batre, que va aplegar un miler llarg de persones.
La jornada va començar amb la inauguració institucional, seguida de l'exposició de les carpes dels comerciants, les diverses actuacions a l'escenari i una variada proposta gastronòmica, tot plegat amenitzat per Jordi Callau.
Al capvespre es va fer el sorteig de tres premis de 100 euros en vals de compra, després que els participants omplissin la frase Viu el comerç, sumem entre tots, amb les pistes que hi havia a cada estand.
A més, els visitants van decidir, per una gran majoria de vots, que l'estand guanyador, per la seva espectacularitat i disseny, fos el de l'establiment Silhouet, que va ser premiat amb 100 euros.
El final de festa va ser espectacular, amenitzat per en Jordi Callau, que va fer ballar a tots els botiguers i assistents a la festa.
La Festa del Comerç de Sant Fruitós aplega més de mil persones
Va tenir lloc el passat dissabte al Cobert de la Màquina del Batre
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2019 a
les 17:52
Actualitzat el
17 de setembre de 2019 a les
17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
-
Cultura i Mitjans
ERC critica la gestió de Vallhonesta i el conveni amb el Bisbat a Sant Vicenç
