La Festa Major Alternativa de Manresa ha donat aquest dissabte el tret de sortida a la seva edició més estranya, entre mesures contra el coronavirus i l'estrena d'un nou espai, a la plaça de la Música: la Terrasseta. Aquest espai, entre tanques i rigorós control d'accés, tot i que gratuït, es va estrenar dissabte amb l'acte inaugural i una sessió de Dj, al vespre.
Codi QR per entrar, inscripció, prohibició de fumar i taules degudament separades. Aquest era el panorama a una plaça de la Música, un espai previst d'obrir abans de la pandèmia, per fer concerts i activitats de mitja tarda, però que en l'edició d'enguany cobra molt protagonisme.
La Terrasseta estarà oberta cada dia de les 6 de la tarda a les 11 del vespre i acollirà gran part del programa d'aquesta edició.
La Festa Major Alternativa s'estrena inaugurant la Terrasseta
Cultura i Mitjans
La popular festa manresana es mourà entre dos escenaris, a la plaça de la Música i la Puigmercadal
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 d’agost de 2020 a
les 19:46
Actualitzat el
23 d’agost de 2020 a les
19:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
