Tothom qui ho desitgi ja pot fer les inscripcions per a la gimcana familiar "Les Relíquies de Sant Fruitós", que es portarà a terme el diumenge 1 de juliol. Aquesta gimcana és una de les novetats de la Festa Major d'Estiu de Sant Fruitós de Bages.
Es tracta d'una gimcana per equips (d'entre 4-6 persones) ideal per a famílies i grups d'amics que fusiona els conceptes de gimcana tradicional, room escape i geocatching resultant-ne una combinació moderna i divertida.
Pel que fa a la part tradicional de la gimcana, s'hi trobaran les típiques curses de sacs, però hi tindrà una especial presència la part de room escape que afegirà a la gimcana un perfil més enginyós i d'habilitat intel·lectual. Finalment, el factor geocatching acompanyarà l'activitat en cada prova superada ja que es donarà, com a recompensa, unes coordenades GPS que guiaran als participants fins a la següent prova, fent-los passar pels llocs més emblemàtics i històrics de Sant Fruitós de Bages a la vegada que es divertiran i coneixeran el municipi.
La gimcana tindrà el seu element competitiu, ja que tots els equips estaran cronometrats, de manera que els que facin el millor temps obtindran un premi com a guanyadors. A part però, tots els participants rebran un obsequi i diploma com a record.
Les inscripcions són gratuïtes i ja es poden fer en aquest web
La Festa Major de Sant Fruitós incorporarà una moderna gimcana familiar
Cultura i Mitjans
Es portarà a terme l'1 de juliol i incorporarà elements de "room escape" i de "geocatching"
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
19 de juny de 2018 a
les 17:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica els curtmetratges de la Manresa desconeguda de cine després d'omplir la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic
-
Cultura i Mitjans
La Mostra del Correfoc de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
El foc pren la plaça Major abans del gran Correfoc
-
Cultura i Mitjans
Estel Blay reivindica el talent femení i convida Manresa a «mirar amunt»
