Ni el sol, ni les altes temperatures d'aquest cap de setmana no han evitat que la Festa Major Infantil de Sant Joan City, la degana de les festes majors infantils de la comarca, hagi omplert els carrers de canalla i familiars en tots i cadascun dels seus actes.
El programa començava divendres amb canvis d'última hora a l'horari de la cercavila de colors per l'onada de calor. Això no obstant no va ser impediment perquè la cercavila fos un èxit en una edició de la festa que tenia per títol, precisament, Som éssers de colors. El pregó, la pluja de confeti, el sopar a la fresca i el van disco de divendres seguien la mateixa dinàmica de seguiment.
Dissabte era el torn de la merengada, la ruixada i la piscina de xocolata, que es completava amb el correfoc infantil. Diumenge ha estat la jornada per anar tancant activitats tot esperant la Festa Major dels grans que arribarà el proper cap de setmana coincidint amb la revetlla de Sant Joan. Un matí amb una tira d'activitats, un espectacle de cloenda multitudinari i el vermut han donat per finalitzada l'edició de la festa a Sant Joan City.
Al llarg de la festa ha tornat l'Aula de Correfoc Infantil, que ha comptat amb la participació d'uns 75 nens i nenes i l'Aula de Teatre de Carrer, amb una vintena de joves aprenents. I entremig, l'M3 Monstre Màgic Maligne que ha volgut fer desaparèixer la Festa Major Infantil de Sant Joan City sense aconseguir-ho.
La Festa Major de Sant Joan City torna a omplir els carrers de canalla
Cultura i Mitjans
La festa major infantil de referència al Bages fa ple en totes les seves activitats
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juny de 2022 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Torroella celebrarà la Festa Major amb música, esport i activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
La Corredissa de Castellterçol celebrarà 30 anys amb una edició especial i novetats
-
Cultura i Mitjans
Els gegants Jordi i Montserrat celebren 60 anys amb un ball especial a Navàs
-
Cultura i Mitjans
Dilluns s'obriran les inscripcions per a les visites a la Manresa Desconeguda
-
Cultura i Mitjans
La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre
