La fira Cuida't ha obert portes aquest dissabte al matí i s'ha inaugurat oficialment amb la conferència del doctor en química Vicent Guillem que ha omplert la sala d'actes amb l'exposició d'un tema que ha despertat molt d'interès, com és la influència de l'estrès, la depressió i altres trastorns psicològics en la salut. L'investigador valencià ha demostrat, a partir de la recerca històrica i de l'evidència científica la importància que tenen les emocions en l'aparició i propagació de malalties.
La fira ha obert portes, al Palau Firal de Manresa, a les 10 del matí i des de primera hora hi ha hagut un flux constant de visitants interessats en prendre part de tallers, escoltar interessants conferències o bé de conèixer productes que s'han exposat en els 65 estands. Demà la mostra també estarà oberta de les 10 del matí a les 8 del vespre.
Els visitants que volen poden participar en sessions d'ioga, reiki, acupuntura, biomagnetisme, etc.
Propostes per diumenge
Diumenge hi torna a haver un extens programa. S'han previst sessions de meditació i d'acupuntura, xerrades sobre plantes medicinals o programació neurolingüística i, per als més menuts, un taller de cuina saludable i divertida i microsessions de ioga. La fira es tancarà de forma oficial amb una conferència sobre l'ús i abús de les pantalles, a càrrec del psicòleg manresà Albert Bover, que es farà a les 7 de la tarda.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
11 de març de 2017 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
