Fira de Manresa, responsable de la gestió directa de Celebrem, ha programat per aquests propers dies 12 i 13 de novembre, la fira de nuvis i celebracions que en les dues edicions anteriors s'havia celebrat a la primavera. El motiu del canvi és de caràcter comercial, ja que els propis expositors consideren que la tardor és un bon moment perquè, sobretot, els nuvis puguin contractar els serveis que necessitin de cara a l'any vinent.
La fira Celebrem, que ha tingut una bona acollida en les dues edicions anteriors, tindrà algunes novetats, una de les quals la gratuïtat de l'entrada, seguint la línia del que fa Fira de Manresa amb la resta de mostres que organitza al llarg de l'any. Entre el perfil d'expositors n'hi haurà de relacionats amb la restauració, la joieria, la fotografia, la floristeria, els vehicles singulars, etc.
L'objectiu de Celebrem és que els nuvis o aquells que vulguin organitzar qualsevol tipus d'esdeveniment, disposin d'un espai únic, com és el Palau Firal de Manresa, on es concentri tota l'oferta. La proposta està pensada per arribar al conjunt de comarques de la Catalunya Central. Al matí, la fira estarà oberta de les 11 a les 2 i, a la tarda, de les 5 a les 9.
La fira de nuvis i celebracions, torna al Palau Firal
Cultura i Mitjans
Fira Manresa, que ha assumit la gestió directa d'aquest certamen, ha traslladat la mostra de la primavera a la tardor
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
27 d’octubre de 2011 a
les 19:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
