Fira de Manresa, responsable de la gestió directa de Celebrem, ha programat per aquests propers dies 12 i 13 de novembre, la fira de nuvis i celebracions que en les dues edicions anteriors s'havia celebrat a la primavera. El motiu del canvi és de caràcter comercial, ja que els propis expositors consideren que la tardor és un bon moment perquè, sobretot, els nuvis puguin contractar els serveis que necessitin de cara a l'any vinent.
La fira Celebrem, que ha tingut una bona acollida en les dues edicions anteriors, tindrà algunes novetats, una de les quals la gratuïtat de l'entrada, seguint la línia del que fa Fira de Manresa amb la resta de mostres que organitza al llarg de l'any. Entre el perfil d'expositors n'hi haurà de relacionats amb la restauració, la joieria, la fotografia, la floristeria, els vehicles singulars, etc.
L'objectiu de Celebrem és que els nuvis o aquells que vulguin organitzar qualsevol tipus d'esdeveniment, disposin d'un espai únic, com és el Palau Firal de Manresa, on es concentri tota l'oferta. La proposta està pensada per arribar al conjunt de comarques de la Catalunya Central. Al matí, la fira estarà oberta de les 11 a les 2 i, a la tarda, de les 5 a les 9.
La fira de nuvis i celebracions, torna al Palau Firal
Fira Manresa, que ha assumit la gestió directa d'aquest certamen, ha traslladat la mostra de la primavera a la tardor
Ara a portada
Publicat el 27 d’octubre de 2011 a les 19:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Punt final a tres dies de Santpedor en Flor
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música del Conservatori obrirà la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans Els Premis Lacetània 2025 incorporen la novetat de la Beca de Recerca Museu del Barroc