El cel plujós ha fet que menys gent hagi passat per la Fira de Primavera. Foto: Sadurní Rovira
Potser per les gotes que de tant en tant treien el cap i pel sol que poc ha lluït, el dissabte de la Fira de Primavera de Navàs ha estat amb menys visitants que en altres edicions.
Els expositors han començat al matí a muntar els estants però alguns cap al migdia encara hi treballaven. Arribar a l'Expo Navàs ubicada a la pista de Sant Jordi també costava degut a que el darrer tram del passeig no hi havia parades i la gent girava cua.
Tot i així les parades del ram de l'alimentació eren bastant concorregudes, com també la dels grups polítics que enguany hi eren tots els que concorren a les eleccions municipals. Durant la tarda també s'ha pogut veure al diputat al Congrés, Joan Tardà, que juntament amb l'alcaldable d'ERC, han anat visitant els diferents estants navassencs.
La Fira de Primavera de Navàs comença al ralentí
El temps incert ha espantat la gent durant la primera jornada
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de maig de 2011 a les 20:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
