El cel plujós ha fet que menys gent hagi passat per la Fira de Primavera. Foto: Sadurní Rovira
Potser per les gotes que de tant en tant treien el cap i pel sol que poc ha lluït, el dissabte de la Fira de Primavera de Navàs ha estat amb menys visitants que en altres edicions.
Els expositors han començat al matí a muntar els estants però alguns cap al migdia encara hi treballaven. Arribar a l'Expo Navàs ubicada a la pista de Sant Jordi també costava degut a que el darrer tram del passeig no hi havia parades i la gent girava cua.
Tot i així les parades del ram de l'alimentació eren bastant concorregudes, com també la dels grups polítics que enguany hi eren tots els que concorren a les eleccions municipals. Durant la tarda també s'ha pogut veure al diputat al Congrés, Joan Tardà, que juntament amb l'alcaldable d'ERC, han anat visitant els diferents estants navassencs.
La Fira de Primavera de Navàs comença al ralentí
El temps incert ha espantat la gent durant la primera jornada
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 07 de maig de 2011 a les 20:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
