El cel plujós ha fet que menys gent hagi passat per la Fira de Primavera. Foto: Sadurní Rovira
Potser per les gotes que de tant en tant treien el cap i pel sol que poc ha lluït, el dissabte de la Fira de Primavera de Navàs ha estat amb menys visitants que en altres edicions.
Els expositors han començat al matí a muntar els estants però alguns cap al migdia encara hi treballaven. Arribar a l'Expo Navàs ubicada a la pista de Sant Jordi també costava degut a que el darrer tram del passeig no hi havia parades i la gent girava cua.
Tot i així les parades del ram de l'alimentació eren bastant concorregudes, com també la dels grups polítics que enguany hi eren tots els que concorren a les eleccions municipals. Durant la tarda també s'ha pogut veure al diputat al Congrés, Joan Tardà, que juntament amb l'alcaldable d'ERC, han anat visitant els diferents estants navassencs.
La Fira de Primavera de Navàs comença al ralentí
Cultura i Mitjans
El temps incert ha espantat la gent durant la primera jornada
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
07 de maig de 2011 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
