La 14a Fira Medieval d'Oficis de Súria tindrà lloc al Poble Vell el dissabte 14 i el diumenge 15 de novembre. D'aquesta manera es consolida el tercer cap de setmana de novembre com a data de celebració del certamen, seguint la línia de les tres darreres edicions.
L'encís del Poble Vell i una àmplia oferta d'activitats participatives, artesans, tallers, espectacles teatralitzats, actuacions musicals i animacions de carrer tornaran a ser els eixos bàsics de la Fira, amb l'objectiu de mantenir el nivell de qualitat i l'atractiu característic del certamen surienc, adreçat especialment al públic familiar.
La darrera edició va incorporar novetats que van obtenir una bona resposta dels visitants, com una mostra de medicina medieval al Castell, danses de bruixeria al Portal de Cardona i un concurs fotogràfic a la xarxa social Instagram. Aquestes activitats es van afegir als actes emblemàtics de la Fira, com l'espectacle 'Salats!', les exhibicions d'aus rapinyaires i la Baixada de Torxes.
L'organització de la Fira Medieval d'Oficis és a càrrec de l'Ajuntament de Súria, amb la col·laboració de la Generalitat i la Diputació, i la participació de nombroses entitats i persones de la vila.
La Fira Medieval d'Oficis de Súria se celebrarà el 14 i 15 de novembre
Es consolida el tercer cap de setmana de novembre com a data de celebració del certamen
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2015 a
les 14:26
Actualitzat el
31 de gener de 2015 a les
14:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Colla de Geganters de Cardona rebrà el Saler d'Or 2026 per la seva trajectòria cultural
-
Cultura i Mitjans
El Festival Festeig al Passeig Jazz Band tanca la primera edició amb concerts a Súria
-
Cultura i Mitjans
«Gen_» arriba a Manresa amb una reflexió sobre fertilitat i identitat de gènere
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages celebrarà la segona edició de la jornada Arrela't als gegants
-
Cultura i Mitjans
El Museu de l'Aigua i el Tèxtil incorpora una porta modernista original de la Casa Torra
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acollirà la presentació del nou llibre de l'Ot i l'Òria
