La Fira Medieval d'Oficis de Súria se suspendrà enguany per segon any consecutiu, a causa de les dificultats de mantenir el format habitual del certamen amb les actuals normatives anti-covid. La major part del pressupost previst per a la Fira d'enguany serà destinat a finançar millores de manteniment a les vies públiques del Poble Vell.
Aquest transvasament de partides forma part d'un acord de modificació de crèdit que el ple municipal va aprovar el passat dijous en sessió extraordinària per 8 vots a favor (PSC, GIIS i aiS) i 5 vots en contra (ERC, JxS i el regidor Pere Requena).
Aquestes millores de manteniment tindran un pressupost de 30.000 euros, procedent del pressupost previst per a l'edició d'enguany de la Fira Medieval d'Oficis. Altres 10.000 euros seran destinats a la celebració d'actes estàtics relacionats amb el certamen per tal de mantenir el caliu de la Fira, tot i aquesta nova suspensió. La celebració d'aquests actes serà anunciada oportunament.
Tot i aquesta nova suspensió, l'equip de govern municipal reitera el seu compromís per reprendre la celebració de la Fira quan la situació sanitària general ho faci possible.
La Fira Medieval d'Oficis de Súria se suspèn per segon any consecutiu
A causa de les limitacions per combatre el coronavirus
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2021 a
les 22:07
Actualitzat el
05 de setembre de 2021 a les
22:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una xerrada al Casino posarà el focus en la crisi de Renfe i el servei a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El celler Abadal celebrarà la cinquena edició de l'Abadal Music Fest amb tres nits de concerts
-
Cultura i Mitjans
Rajadell recopila la seva història en un llibre de fotografies antigues del municipi
-
Cultura i Mitjans
Les Caramelles ompliran de música els carrers de Sant Fruitós per Pasqua
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Rams dona el tret de sortida a la setmana de Caramelles a Súria
-
Cultura i Mitjans
Més de 140 professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
