La Fira Medieval d'Oficis de Súria se suspendrà enguany per segon any consecutiu, a causa de les dificultats de mantenir el format habitual del certamen amb les actuals normatives anti-covid. La major part del pressupost previst per a la Fira d'enguany serà destinat a finançar millores de manteniment a les vies públiques del Poble Vell.
Aquest transvasament de partides forma part d'un acord de modificació de crèdit que el ple municipal va aprovar el passat dijous en sessió extraordinària per 8 vots a favor (PSC, GIIS i aiS) i 5 vots en contra (ERC, JxS i el regidor Pere Requena).
Aquestes millores de manteniment tindran un pressupost de 30.000 euros, procedent del pressupost previst per a l'edició d'enguany de la Fira Medieval d'Oficis. Altres 10.000 euros seran destinats a la celebració d'actes estàtics relacionats amb el certamen per tal de mantenir el caliu de la Fira, tot i aquesta nova suspensió. La celebració d'aquests actes serà anunciada oportunament.
Tot i aquesta nova suspensió, l'equip de govern municipal reitera el seu compromís per reprendre la celebració de la Fira quan la situació sanitària general ho faci possible.
La Fira Medieval d'Oficis de Súria se suspèn per segon any consecutiu
A causa de les limitacions per combatre el coronavirus
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2021 a
les 22:07
Actualitzat el
05 de setembre de 2021 a les
22:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Tercer Segona acollirà una exposició sobre l'univers artístic de Daniel (Vandrell)
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedica el nou conte de Sala i Ricardis a l'artista Pere Clapera
-
Cultura i Mitjans
L'espiritualitat articula la setzena edició d'un Música i Romànic més eclèctic que mai
-
Cultura i Mitjans
Del tango a les bandes sonores: la proposta eclèctica del Festival de Música Clàssica de Sant Benet
-
Cultura i Mitjans
El Concurs de Teatre de Fals es clou amb «In memoriam» aquest dissabte al Casal
-
Cultura i Mitjans
Neix «Papalló i les paraules que volen», un conte infantil bagenc inclusiu
