La Fira Mediterrània de Manresa celebrarà la seva 23a edició tal i com estava previst, amb el seu inici el passat dimarts 13 i fins el diumenge 18 d'octubre. Respecte a les noves mesures anunciades pel Govern de la Generalitat de Catalunya per fer front a la segona onada de la Covid-19, la Fira anuncia que els aforaments actuals als espais de la Fira ja són del 50%.
[nointext]
La Fira ha de modificar la graella de programació per garantir que tots els espectacles i concerts programats acabin a les 23 h.
[intext1]
[despiece]Això afecta a set propostes artístiques
- Grandia / Martorell / Vilajuana amb Acte de fe. Previst per divendres 16 d'octubre a les 23 h a l'IES Lluís de Peguera
- Alba Carmona amb Canciones del folklore. Previst per divendres 16 d'octubre a les 23 h al Teatre Conservatori
- Cia. Pagans amb Paraules que trenquen ossos. Previst per divendres 16 i dissabte 17 d'octubre a les 00 h
- Las Karamba. Previst per divendres 16 d'octubre a les 00.15 h
- Kukai Dantza amb Gauekoak (A puerta cerrada). Previst per dissabte 17 d'octubre a les 22.30 h al Teatre Kursaal
- Coloma Bertran amb Nocturns i diamants. Previst per dissabte 17 d'octubre a les 23 h al Teatre Conservatori
- Joan Garriga i el Mariatxi galàctic amb El ball i el plany. Previst per dissabte 17 d'octubre a les 00.15 h a la Taverna de la Fira
En les properes hores la Fira anunciarà el reajustament horari d'aquests espectacles i concerts.
[/despiece]
[intext2]
[despiece]Per una altra part, la Fira anuncia la suspensió de tres artistes programats
- L’espectacle SunBendSitting de Simon Mayer se suspèn a causa de les restriccions de mobilitat internacionals que aquests darrers dies ha aplicat Àustria, país de residència de la companyia, com a conseqüència de l’evolució de la Covid19.
- L'espectacle Tra tra tra. Tradició, Conferència ballada via streaming d'Explica Dansa es cancel·la a causa de la quarantena per la Covid-19 que ha de fer un dels membres de la companyia.
- L'espectacle Yalla de Marina Satti & Fonés se suspèn a causa de la vaga a l'aeroport de Grècia.
[/despiece]
[noticia]93564[/noticia]
[noticia]93569[/noticia]
[noticia]93561[/noticia]
[noticia]93559[/noticia]
[noticia]93535[/noticia]
La Fira Mediterrània reprograma espectacles arran les mesures del Govern per aturar la Covid-19
Set espectacles canviaran l'horari per poder-se interpretar abans de les 11 de la nit
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2020 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Del tango a les bandes sonores: la proposta eclèctica del Festival de Música Clàssica de Sant Benet
-
Cultura i Mitjans
El Concurs de Teatre de Fals es clou amb «In memoriam» aquest dissabte al Casal
-
Cultura i Mitjans
Neix «Papalló i les paraules que volen», un conte infantil bagenc inclusiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa acull la primera exposició pòstuma de Coloma Medina a la seva ciutat
-
Cultura i Mitjans
Manresa aprova set noms de dones científiques per a nous espais públics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acull «Caires circulars», fusió artística de pintura i poesia
