La segona Fira Republicana de Manresa ha repetit l'èxit que va tenir la primera, i amb una dotzena d'empreses socialment responsables han donat cobertura a un ampli ventall e serveis de subministrament i banquers a tothom qui s'ha acostat a la plaça Sant Domènec.
Seguint en la línia de la que es va celebrar fa cinc mesos, la fira pretén "potenciar l'economia del país" donant a conèixer iniciatives empresarials i cooperatives catalanes responsables i ètiques "que prioritzin el producte de proximitat i sostenible amb el medi ambient", manifesten les dues entitats impulsores.
Fibracat, Catgas, Som Energia, Factor Energia, AspWifi i Goufone han repetit de la primera edició i s'han incorporat a la llista les empreses Catalana de serveis financers i Fiare Banca Ètica (sector banca); Arç i Mussap (assegurances), i Parlem i la cooperativa de consum responsable Opcions (telecomunicacions).
La II Fira Republicana de Proximitat ha funcionat durant tot el dia. Al llarg de la jornada, s'han fet xerrades per presentar cada una de les empreses al públic.
La Fira Republicana repeteix èxit de convocatòria en la seva segona edició
Una dotzena d'empreses responsables, de proximitat i socialment responsables han presentat els seus serveis
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 23 de març de 2019 a les 20:02
Actualitzat el 25 de març de 2019 a les 14:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
