La segona Fira Republicana de Manresa ha repetit l'èxit que va tenir la primera, i amb una dotzena d'empreses socialment responsables han donat cobertura a un ampli ventall e serveis de subministrament i banquers a tothom qui s'ha acostat a la plaça Sant Domènec.
Seguint en la línia de la que es va celebrar fa cinc mesos, la fira pretén "potenciar l'economia del país" donant a conèixer iniciatives empresarials i cooperatives catalanes responsables i ètiques "que prioritzin el producte de proximitat i sostenible amb el medi ambient", manifesten les dues entitats impulsores.
Fibracat, Catgas, Som Energia, Factor Energia, AspWifi i Goufone han repetit de la primera edició i s'han incorporat a la llista les empreses Catalana de serveis financers i Fiare Banca Ètica (sector banca); Arç i Mussap (assegurances), i Parlem i la cooperativa de consum responsable Opcions (telecomunicacions).
La II Fira Republicana de Proximitat ha funcionat durant tot el dia. Al llarg de la jornada, s'han fet xerrades per presentar cada una de les empreses al públic.
La Fira Republicana repeteix èxit de convocatòria en la seva segona edició
Cultura i Mitjans
Una dotzena d'empreses responsables, de proximitat i socialment responsables han presentat els seus serveis
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 de març de 2019 a
les 20:02
Actualitzat el
25 de març de 2019 a les
14:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
