Aquest divendres, 15 de març (21h) s'estrenarà a la sala gran del Kursaal l'espectacle Douce France, produït i dirigit per francès Gil Marsalla, en el que serà l'acte central del la 20a edició de la Francophonie a Manresa. En aquest nou espectacle, Gil Marsalla, productor que ha portat al Kursaal els tres darrers espectacles de la Francophonie (Piaf, l'spectacle, Paris, l'spectacle, Formidable Aznavour!), evoca tots els grans chansonniers: Maurice Chevalier, Charles Trenet, Jacques Brel, Georges Brassens, Charles Aznavour, Gilbert Bécaud i Serge Gainsbourg, que han estat poetes i ambaixadors de la cançó francesa i que han deixat la seva empremta musical arreu del món.
Douce France ens situa als carrers de Ménilmontant, al París de la postguerra, al voltant dels anys 50-60. La representació ens endinsa en la vida de Jules, artista de cabaret de music-hall, i de Jef, cambrer d'un petit cafè que es retroben i, units per la mateixa passió, la chanson, actuen per tots els cabarets del barri, fins que es converteixen en cantautors d'èxit.
Les entrades pel concert de Douce France costen 30 euros (28 amb el carnet del Galliner, majors de 65 anys, menors de 25 i escoles de música) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet.
La Francophonie a Manresa arriba a la 20a edició amb l'estrena de «Douce France»
L'estrena serà divendres a les 9 del vespre a la sala gran del Kursaal
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 14 de març de 2019 a les 18:43
Actualitzat el 14 de març de 2019 a les 18:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys
-
Cultura i Mitjans Ja es coneixen els guanyadors del concurs de fotografia Flor de Sol 2025