Els recentment guanyadors del Premi Revelació a la gala dels Premis Enderrock que es van lliurar dilluns a Barcelona, els osonencs La iaia, actuaran finalment a la sala petita del Kursaal el dijous 17 de novembre a les 9 del vespre. El grup havia d'actuar aquest proper 19 de maig al Kursaal, però aquella setmana estarà gravant el seu primer treball, que encapçala la maqueta que ja els ha portat a actuat a bona part dels festivals més importants de Catalunya: "El meu vaixell".
El trio, que va guanyar el Sona 9 2010, liderat per Ernest Crusats està preproduint el seu primer àlbum, que començarà a enregistrar al maig als estudis de La Casamurada, de Banyeres del Penedès, amb la direcció tècnica de Jesús Rovira (Lax'n'Busto). Els ajudarà el productor i músic asturià Paco Loco, que ha participat als treballs de Mishima, Nacho Vegas, Lori Meyers, Bunbury i Australian Blonde, entre molts altres. La data de sortida del disc està prevista per a principi de setembre.
Les entrades per al concert costaran 12 euros (10 amb el Carnet del Galliner) i es podran comprar a partir del mes de setembre. Però les persones que ja tinguin l'entrada del concert inicialment programat per aquesta temporada, podran fer servir la mateix o, en cas que el canvi de data no els anés bé, se'ls tornaran els diners a les taquilles del Kursaal.
«La iaia» actuarà a la sala petita del Kursaal el 17 de novembre
El trio osonenc enregistrarà aquest maig el seu nou treball i per això ajorna el concert programat inicialment al Kursaal aquest proper 19 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2011 a les 21:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major