Els recentment guanyadors del Premi Revelació a la gala dels Premis Enderrock que es van lliurar dilluns a Barcelona, els osonencs La iaia, actuaran finalment a la sala petita del Kursaal el dijous 17 de novembre a les 9 del vespre. El grup havia d'actuar aquest proper 19 de maig al Kursaal, però aquella setmana estarà gravant el seu primer treball, que encapçala la maqueta que ja els ha portat a actuat a bona part dels festivals més importants de Catalunya: "El meu vaixell".
	
	El trio, que va guanyar el Sona 9 2010, liderat per Ernest Crusats està preproduint el seu primer àlbum, que començarà a enregistrar al maig als estudis de La Casamurada, de Banyeres del Penedès, amb la direcció tècnica de Jesús Rovira (Lax'n'Busto). Els ajudarà el productor i músic asturià Paco Loco, que ha participat als treballs de Mishima, Nacho Vegas, Lori Meyers, Bunbury i Australian Blonde, entre molts altres. La data de sortida del disc està prevista per a principi de setembre.
	
	Les entrades per al concert costaran 12 euros (10 amb el Carnet del Galliner) i es podran comprar a partir del mes de setembre. Però les persones que ja tinguin l'entrada del concert inicialment programat per aquesta temporada, podran fer servir la mateix o, en cas que el canvi de data no els anés bé, se'ls tornaran els diners a les taquilles del Kursaal.
«La iaia» actuarà a la sala petita del Kursaal el 17 de novembre
El trio osonenc enregistrarà aquest maig el seu nou treball i per això ajorna el concert programat inicialment al Kursaal aquest proper 19 de maig
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
Publicat el 15 de març de 2011 a les 21:25
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															