Els recentment guanyadors del Premi Revelació a la gala dels Premis Enderrock que es van lliurar dilluns a Barcelona, els osonencs La iaia, actuaran finalment a la sala petita del Kursaal el dijous 17 de novembre a les 9 del vespre. El grup havia d'actuar aquest proper 19 de maig al Kursaal, però aquella setmana estarà gravant el seu primer treball, que encapçala la maqueta que ja els ha portat a actuat a bona part dels festivals més importants de Catalunya: "El meu vaixell".
El trio, que va guanyar el Sona 9 2010, liderat per Ernest Crusats està preproduint el seu primer àlbum, que començarà a enregistrar al maig als estudis de La Casamurada, de Banyeres del Penedès, amb la direcció tècnica de Jesús Rovira (Lax'n'Busto). Els ajudarà el productor i músic asturià Paco Loco, que ha participat als treballs de Mishima, Nacho Vegas, Lori Meyers, Bunbury i Australian Blonde, entre molts altres. La data de sortida del disc està prevista per a principi de setembre.
Les entrades per al concert costaran 12 euros (10 amb el Carnet del Galliner) i es podran comprar a partir del mes de setembre. Però les persones que ja tinguin l'entrada del concert inicialment programat per aquesta temporada, podran fer servir la mateix o, en cas que el canvi de data no els anés bé, se'ls tornaran els diners a les taquilles del Kursaal.
«La iaia» actuarà a la sala petita del Kursaal el 17 de novembre
Cultura i Mitjans
El trio osonenc enregistrarà aquest maig el seu nou treball i per això ajorna el concert programat inicialment al Kursaal aquest proper 19 de maig
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
-
Cultura i Mitjans La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages Redacció
-
Societat Castellbell i el Vilar cedeix els terrenys perquè la Generalitat impulsi l'ampliació del CAP Redacció
Publicat el
15 de març de 2011 a
les 21:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Formació d'Adults de Súria obrirà les matriculacions el 3 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Jardins de Llum 2027 obre la convocatòria artística
-
Cultura i Mitjans
Una exposició repassa els dotze anys del cicle Sons del Camí
-
Cultura i Mitjans
Rajadell ja té un estudi que situa la fortificació de Can Viladés en la Tercera Guerra Carlina
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera el llegat del cineasta Ramon Biadiu amb un nou web divulgatiu
-
Cultura i Mitjans
L'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal incorpora un curs de maquillatge al nou curs 2026-2027
