Obra: Imma Simón
"L'acció de menjar com a metàfora de consumir, digerir, processar, assimilar, integrar... De la mateixa manera que mengem, som consumidors també del nostre món. Un context que, en ocasions, caldria reformular-se amb una nova recepta".
Aquesta és la carta de presentació de Receptes Impossibles, obra gràfica de la manresana Imma Simón i que es pot visitar fins al desembre de 2010 al restaurant Els Jardinets de Gràcia (Psg. de Gràcia 116, Barcelona. Tel. 932.384.846). L'exposició, organitzada per Rubiralta, mostra un seguit de peces on la tècnica aplicada ha estat la transferència d’imatges digitals a plàstic. Imma Simón és llicenciada en Belles Arts i actualment és sòcia de graphikus, estudi de disseny gràfic.
La manresana Imma Simón exposa a Barcelona
Receptes Impossibles es pot visitar fins al desembre de 2010 al restaurant Els Jardinets de Gràcia
ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 30 d’octubre de 2010 a les 17:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Observatori de Castelltallat amplia les sessions dels Perseids per l'alta demanda
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, impulsats pels castells de set a la Catalunya Nord, es preparen per a la Festa Major
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya