L'Orquestra Mitjanit va donar el tret de sortida a la Festa Major de Rajadell. Foto: David Garriga
Mitjanit, Suite i Dj Pik van donar el tret de sortida a la Festa Major de Rajadell aquesta nit de dissabte en uns actes que prenen cos el proper cap de setmana, i sobretot el següent, amb el gruix d'activitat. Unes 200 persones van acompanyar els tres grups en aquesta posta de llarg del Concert Jove de la població bagenca. El diumenge pel matí tenia lloc la Caminada Popular.
Per al proper cap de setmana, 13 i 14 de novembre, està previst el Concurs de Pintura Ràpida Lluís Solernou, un dels més antics, que ja arriba a la 41ena edició. El seguirà el torneig de petanca i la Festa Infantil amb el grup Fadunito. El diumenge seguirà amb un torneig de tennis taula. Per al següent cap de setmana hi ha previstes les principals activitats de la Festa Major.
La Mitjanit dóna el tret de sortida a la Festa Major de Rajadell
Unes dues-centes persones es donen cita al concert aquesta nit de dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2010 a les 22:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa