Era 2019 quan la jove del Moianès Cèlia Vila presentà el seu primer EP, que portava el nom de Teaghlach. I poc molt temps després, la seva passió per la música i el seu talent, la van portar a treballar en nova música i en el que ha estat el seu gran àlbum debut On tot comença (2020).
Però és que ara, Cèlia Vila torna amb un single molt especial i amb molt significat per ella. Des d'aquest divendres 18 de juny, Home és de tots nosaltres. Un tema tan especial, des del propi títol. I és que com ella mateix reconeix: "És una cançó que he fet jo a casa, casolanament. I ja va ser després quan l'enviarem a masteritzar".
Respecte al significat d'Home, la cantautora també ha volgut contar-nos més detalls. "Aquest nou single sorgeix de voler transmetre el què per a mi significa que una persona pugui ser casa per tu, sigui on sigui". Al que afegeix el següent: "Tracta el fet que algú signifiqui casa, que qualsevol lloc on estiguis amb aquesta persona, estigueu a gust i sigueu companys de vida, de camí. Jo, personalment, li dedico a la meva parella".
La moianesa Cèlia Vila publica el seu nou single «Home», sota el segell de Cases de la Música
Cultura i Mitjans
La jove artista torna després de presentar el seu àlbum debut "On tot comença" i el seu EP "Teaghlach"
ARA A PORTADA
-
Política L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets Pere Fontanals
-
Política Manresa nega cap trama de corrupció i descarta atorgar la subvenció a la Fundació Sallar Pere Fontanals
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
Successos Vuit accidents entre dijous i diumenge al punt negre de la C-58 a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
Publicat el
20 de juny de 2021 a
les 20:27
Actualitzat el
20 de juny de 2021 a les
20:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Rosa Santamaria inaugura a Súria l'exposició «Diversitat»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages escull amb «Dones que fan camí» el nom d'un vial de la Rosaleda
-
Cultura i Mitjans
Gemma París connecta art contemporani i patrimoni tèxtil al Museu de l'Aigua de Manresa
-
Cultura i Mitjans
La geganta Pubilla de Manresa celebra 75 anys amb l'exposició «Tres quarts de segle: la Pubilleta»
-
Cultura i Mitjans
Una taula rodona repassarà els 50 anys de Foto Art Manresa al cicle Temes del Pou
-
Cultura i Mitjans
«The Book of Mormon» arribarà al Kursaal amb set funcions del 4 al 7 de març
