La música electrònica aterrarà a Sant Fruitós de Bages el dissabte 20 d'abril en la primera edició del Sant Beat Free. Aquesta proposta de drunch electrònic neix per oferir als joves del municipi, i de la comarca, un ventall més ampli de propostes d'oci sense haver d'anar lluny.
L'actual emergència del house i del techhouse entre el jovent, ha estat el detonant de l'impuls d'aquest festival que combinarà la música amb un espai per a agafar energia amb oferta de menjar i beguda.
El festival començarà a les 4 de la tarda a la zona d’aparcament de les piscines municipals i s'allargarà fins a la 1 de la matinada.
L'escenari, que comptarà amb jocs de llums i efectes visuals, el prendran els DJ Nadda, Ingrvvidv, J. Medina, DJ Creuss, Kaeru i Iska.
Les entrades són gratuïtes, però cal descarregar-les des d'aquest enllaç.
[naciomanresa]
La música electrònica vibrarà a Sant Fruitós en el primer Sant Beat Free
Aquest festival de tecnohouse se celebrarà el 20 d'abril a la zona d'aparcament de les piscines municipals
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2024 a
les 10:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Música de Súria tanca el curs amb un multitudinari Concert d'Estiu al carrer
-
Cultura i Mitjans
El grup de grans de Teatre Musical de l'EMM Artés porta «Els Miserables» a l'escenari
-
Cultura i Mitjans
Manresa tancarà els actes de l'Orgull LGTBI+ amb una gran festa al Pati del Casino
-
Cultura i Mitjans
El documental sobre els 50 anys de vida escènica de Manresa ja es pot veure a internet
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa un pla per reforçar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
