La música i la dansa posen la cloenda al programa d'actes de Sant Jordi a Súria

Publicat el 30 d’abril de 2019 a les 21:30
Actualitzat el 30 d’abril de 2019 a les 21:38
Un concert del Cicle de Primavera de l'Escola Municipal de Música, la 24a Mostra de Dansa i una ballada de sardanes van cloure les activitats de Sant Jordi a Súria. El programa es va iniciar el passat 11 d'abril i ha ofert diferents actes de divulgació de la cultura, participació i presentació de llibres de temàtica local.

El Teatre del Foment Cultural va acollir divendres 26 d'abril el concert del Grup de Trompetes del Conservatori Municipal de Música de Manresa, que també formava part del Cicle de Concerts de Primavera del centre i s'havia adherit a les activitats de la campanya Súria Lluita contra el càncer. En el concert també hi va actuar el Grup de Trompetes de l'Escola Municipal de Música.

La 24a Mostra de Dansa va aplegar escoles de dansa d'arreu de Catalunya a la plaça de Sant Joan, sota l'organització de l'Escola de Dansa Maria Cinta i l'Ajuntament de Súria.

Aquest acte va tenir lloc dissabte 27 d'abril i era adherit al Dia Internacional de la Dansa.

La ballada de sardanes va anar a càrrec de la Cobla Súria i es va fer diumenge 28 d'abril a La Garriga de Castelladral (Navàs), que en les darreres edicions del programa de Sant Jordi també ha acollit aquest acte.

El programa d'actes de Sant Jordi ha estat organitzat per l'àrea de Cultura de l'Ajuntament de Súria, amb la participació de la Biblioteca Pública i diferents persones i entitats de la vila.