La nova marca Manresa Cultura donarà visibilitat a tota l'activitat cultural de l'Ajuntament

El disseny és obra de Duplex Creativity, que ha creat una imatge "inspirada en la ciutat i la seva gent", que té l'objectiu de "reforçar el concepte de diàleg i pluralitat"

Publicat el 19 de gener de 2023 a les 17:04
Actualitzat el 19 de gener de 2023 a les 17:10
La regidora de Cultura i Festes, Anna Crespo, ha presentat aquest dijous la nova marca Manresa Cultura, que pretén donar visibilitat i agrupar sota un mateix paraigües tota l'activitat cultural que es desenvolupa a iniciativa de l'Ajuntament de Manresa o sota els seus auspi cis.

La nova marca ha estat dissenyada per Duplex Creativity, estudi amb seu a Santpedor. En la presentació, Aida Garriga Lujan, directora creativa, i Toni Falcó Camprodon, dissenyador gràfic sènior, han explicat que la nova imatge "està inspirada en la ciutat i la seva gent" i que té l'objectiu de "reforçar el concepte de diàleg i pluralitat, a partir de les bafarades i una gamma extensa de colors". Es tracta, han apuntat, "d'un sistema gràfic versàtil que s'adapta a molts tipus de contingut, temàtica i format. Una imatge gràfica potent, amb molta personalitat, atractiva i vistosa, i molt adaptable pel seu sistema modular".

La tipografia escollida que acompanyarà totes les creativitats "és de tipus pal sec, simple i moderna, però que destaca per la seva personalitat". Tot plegat, han conclòs, "pretén unificar i dotar de personalitat les comunicacions de tot allò que organitza, produeix o compta amb el suport de  l'Ajuntament de Manresa en l'àmbit cultural".

La nova marca estarà present en tota la comunicació de la Regidoria de Cultura. En els propers dies, es podrà trobar ja a les xarxes socials i a la web, així com a tots els programes, cartells, banderoles i elements publicitaris que s'editin a partir d'ara.