L'associació de veïns i veïnes de la Barriada Saldes – Plaça Catalunya celebra les festes de Sant Jordi aquest dissabte, 16 d'abril, amb una jornada que arrencarà a les 9 del matí amb un esmorzar popular a la plaça Catalunya.
Des de les 10h del matí i fins a les 20h s'instal·larà a la plaça Catalunya i els seus voltants una fira amb productes de la terra i artistes de la zona. Paral·lelament es duran a terme diverses activitats pensades per a grans i petits a la mateixa plaça Catalunya. A les 10 del matí tindrà lloc una classe de gimnàstica suau a càrrec del Gimnàs CUBE i, també a la mateixa hora, arrencarà la tradicional trobada de plaques de cava i el concurs de dibuix infantil. A partir de les 11h el grup de country de l'associació amenitzarà la jornada amb una mostra de ball en línia on tothom qui ho vulgui s'hi podrà afegir.
Serà a patir de les 16h de la tarda quan es muntaran diversos inflables i realitzaran tallers de tatuatges pels més petits. El grup de combos de l'Esclat oferirà també una petita actuació a les 16,45h. A continuació tindrà lloc una botifarrada popular durant la qual es farà l'entrega de premis del concurs de dibuix infantil.
La jornada d'activitats acabarà amb una classe de zumba familiar a càrrec del Gimnàs CUBE (18,30h) i una audició de sardanes (19.30h) a càrrec de la Cobla Contemporània de Sabadell.
Les festes de Sant Jordi del barriada Sales – Pl. Catalunya continuaran la setmana vinent amb una xerrada on es parlarà dels beneficis de la dieta mediterrània (dijous 21 a les 19.30h al Centre Cívic Selves i Carner), la venda de roses i la recollida de sang (dissabte 23 de 10 a 14h) i una visita al celler Solergibert (diumenge 24 a les 8,30h). Els actes de la festa de Sant Jordi es clouran el dijous, 28 d'abril, a les 17.30h amb un concert de Cant Coral a càrrec de la coral Galindaina i les veus de Valldaura.
La Plaça Catalunya avança el seu Sant Jordi a aquest dissabte
Durant tot el dia se celebraran activitats de tota mena i per a totes les edats
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 12 d’abril de 2016 a les 18:12
Actualitzat el 12 d’abril de 2016 a les 18:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona