Aquest divendres, 13 de juliol, els veïns i veïnes del barri Saldes-Plaça Catalunya de Manresa donaran el tret de sortida a la seva particular festa major, que ells anomenen la Festa Gran. Començarà a les set de la tarda amb una nova edició del Va de tapes, un recorregut gastronòmic a preus populars en el qual hi prendran part els bars Uniqus, Savoy, Caliu, Numància, 3 Torres i Rusiñol. Per participar al Va de tapes cal comprar, pel preu de 15 euros, una cartolina que consta de sis tiquets i que es pot trobar als bars participants o al local de l'Associació de Veïns del barri. El mateix divendres, a partir de les set de la tarda, es podran bescanviar els tiquets de la cartolina per una tapa i una beguda en cadascun dels bars.
La vetllada clourà a les deu del vespre amb els concerts, a la plaça Catalunya, dels grups locals Falcon&Firkin i El Quinto Carajillo.
El dissabte es llevarà a les deu del matí amb la tradicional recollida d'aliments La fam no fa vacances. A la mateixa plaça Catalunya es col·locarà una carpa on tothom que ho vulgui podrà portar menjar i productes d'higiene que es destinaran a la Plataforma dels Aliments de Manresa. La recollida es farà de les deu del matí i fins a la una del migdia. Paral·lelament, i durant el mateix període horari, el pavelló del Pujolet acollirà la primera edició de la Tirada Popular de Bitlles Catalanes, oberta a tothom.
La tarda de dissabte s'inaugurarà amb la instal·lació, al Parc Vila Closes, d'un tobogan d'aigua de 50 metres i de jocs infantils. Tot plegat clourà amb una festa de l'escuma. La jornada finalitzarà amb una botifarrada popular i amb un ball de nit a càrrec de l'orquestra Gran Premier. Totes dues propostes tindran lloc a la plaça Catalunya.
Finalment, les activitats del diumenge 15 començaran a les vuit del matí amb la tradicional caminada popular, que enguany arribarà fins a Salelles; i acabaran a dos quarts de vuit del vespre amb una cantada d'havaneres a càrrec de la formació Cavall Bernat.
La plaça Catalunya es prepara per viure un intens cap de setmana amb la seva Festa Gran
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
09 de juliol de 2018 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
