Els veïns de l'entorn de la plaça Hospital de Manresa tornaran a organitzar una revetlla de Sant joan popular aquest divendres, basada en l'autogestió, tot i que comptaran amb el suport de l'Associació de Veïns del barri Vic-Remei, que els cedirà les taules i les cadires.
La plaça, que enguany es troba en obres, acollirà una festa que engegarà a les 7 de la tarda per organitzar les taules i les cadires. Els convocants avisen que segons com vegin l'estat de les obres i la maquinària, potser es decidiran a traslladar la revetlla al carrer Sant Andreu, aprofitant que, per primera vegada, ni en un lloc ni en l'altre no hi passaran cotxes.
Com cada any, cada comensal s'haurà portar el seu sopar i beguda, i les ganes de gresca.
La plaça Hospital de Manresa tornarà a viure una revetlla popular de Sant Joan
Veïns de la zona amb el suport de l'AVV de Vic-Remei soparan a la plaça i hi faran gresca
Ara a portada
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi 2025: aquestes són les 73 novetats literàries d'autors del Bages i el Moianès Aina Font Torra
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs Redacció
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 18:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Batalla de tradicions» a Món Sant Benet
-
Cultura i Mitjans Súria recorda el somni de l'Olimpíada Popular amb una exposició a Cal Balaguer del Porxo
-
Cultura i Mitjans El centre de Súria s'omple de música i festa en l'inici de les Caramelles
-
Cultura i Mitjans El cicle Per Sant Jordi, llibres de casa de Súria acaba amb les darreres presentacions de proximitat