La Plataforma per una Biblioteca a Monistrol de Montserrat inicia aquest diumenge un cicle de xerrades anomenades Llibres Humans, amb les que pretén, d'una banda, conscienciar sobre la necessitat de tenir una biblioteca al municipi, i de l'altra, crear un espai de diàleg i apropament entre diferents sectors de la població, així com també obrir un espai on fer cultura i xarxa.
La Plataforma reivindica la creació d'una Biblioteca Municipal a Monistrol de Montserrat, un municipi amb més de 3.000 habitants que no té aquest equipament, i que rep periòdicament el Bibliobús, però que no cobreix les seves expectatives. Argumenta que una biblioteca "promou el foment de la lectura i el lliure accés al coneixement, i és una porta al desenvolupament personal, una eina de cohesió social i un punt de referència cultural".
Llibres Humans consistirà en escoltar les experiències de vida de persones. Aquest diumenge serà el torn de l'Hanane i la Siham. Tindrà lloc a les 12 del migdia a l'Ateneu, el local de la Penya.
La Plataforma per una Biblioteca a Monistrol de Montserrat organitza un cicle de xerrades
Cultura i Mitjans
La primera tindrà lloc aquest diumenge al migdia, a l'Ateneu, el local de la Penya
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
Publicat el
10 de març de 2023 a
les 18:52
Actualitzat el
10 de març de 2023 a les
19:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Eva Baltasar parlarà de la seva obra al Casino de Manresa dins els Tocats de Lletra
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una trobada de joves de Catalunya, Bretanya i el País Basc Nord
-
Cultura i Mitjans
El violoncel·lista Pau Codina interpretarà les suites 3 i 4 de Bach a la Plana de l'Om de Manresa
-
Cultura i Mitjans
«L'últim àtom» portarà al Kursaal el conflicte entre la ciència, el llenguatge i la ficció
-
Cultura i Mitjans
Nelson Calderón portarà Colòmbia a la Torre Lluvià amb contes de colibrís, jaguars i granotes
-
Cultura i Mitjans
«Mentida podrida» posarà a prova la veritat amb titelles dissabte al Teatre Conservatori
